مراودات بازرگانی بینالمللی سبب شده تا دو کشور ایران و چین در زمینههای مختلف با یکدیگر همکاری تجاری خود را وسعت بخشند و از طریق حمل دریایی و هوایی محمولات را منتقل کنند. ازاینرو یکی از مهمترین دلایل انتخاب روش حمل دریایی برای صدرات به چین امکان انتقال حجم بالایی از محمولات مختلف توسط کشتیهای اقیانوسپیما با ظرفیت ۶۵۰۰ الی ۱۸۰۰۰ کانتینر است که این میزان در مقایسه با حمل زمینی و هوایی قابلملاحظه است. حمل کارگو و فریت با تناژ بالا یا محمولاتی که نیاز به حمل عمده دارند از این طریق میسر میشود. بسیاری از تجهیزات صنعتی یا کالای بدون بستهبندی با وزن بالا بهوسیله کشتی حمل میگردد. پس اگر به دنبال یک راهکار اقتصادی مطمئن برای انتقال بار هستید، قطعاً حملونقل دریایی گزینه مناسبی است. جنوب چین پر است از بندرگاههای بزرگی که منبع و مقصد بسیاری از کشتیها و کانتینرهای بینالمللی در دریای چین است.
تحقیقات بازار در یک نگاه
تحقیقات بازار با شیوه های متفاوتی که دارد به ما کمک می کند تا پتانسیل بازار را در ارتباط با حیطه فعالیت خود مورد سنجش قرار دهیم تا بتوان نیاز مشتری را به خوبی شناخت و به آنها پاسخ داد.
شرکت بازاریابی و توسعه بازار سپند نیز با استفاده از تجارت با ارزش در این زمینه همچنین به دلیل داشتن کادر مجرب می تواند با سنجش میزان و نوع درخواست ها و خرید مشتریان خود و نیاز سنجی بازار با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر کشور اطلاعات مفیدی در اختیار سازمانها و متقاضیان قرار دهد . تا از این طریق برنامه و طرح هایی برای پیشبرد و دستیابی سازمان ها به اهداف مهم خود ارائه دهد و موجب رشد یک سازمان گردد.