ما در مدیریت رویداد چکونه عمل می کنیم!
این سه اصل مهم را ابتدا در نظر می گیریم:
درک کردن:
کفشهای کاربر را می پوشیم و قدم می زنیم برای درک بهتر کاربر خود تحقیق و جستجو می کنیم، سعی در فهمیدن کاربر داریم، مصاحبه می کنیم، قضاوت نمی کنیم.
مشخص کردن:
نقاط درد کاربر را پیدا می کنیم، از تحقیقات خود برای مشاهده مشکلات و نیازهای فعلی مشتری استفاده میکنیم، تصمیم می گیریم که چه مشکلی را باید حل کنیم،
مشکل یا نیاز را شناسایی می کنیم، شخصیتهای برند را شناسایی می کنیم، هدف از طراحی یا تبلیغات را مشخص می کنیم.
ایده پردازی:
طوفان فکری به راه می اندازیم، ایده های خود را با مشتری به اشتراک می گذاریم، ایده ها را اولویت بندی می کنیم، همه ایده ها برای ما ارزشمند است و برخی گزینه ها را برای نوآوری برجسته می کنیم.
نمونه اولیه:
بهترین ایده های تیم را قابل لمس و مشاهده می کنیم، نوآوری را در خدمت زندگی حقیقی به کار میگیریم، مدل آزمایشگاهی یا ماکت می سازیم ایده ها را ساده سازی می کنیم، استوری بورد می سازیم، مدام تکرار می کنیم.
آزمایش:
مشکلات کار خود را شناسایی می کنیم ،به مراتب تکرار می کنیم ،نوآوری را در صورت نیاز اصلاح میکنیم و میفهمیم که در دنیای واقعی محصول با راه حلشان چگونه کار می کند. تست را با مشتریان و کاربرانشان انجام می دهیم و بازخورد می گیریم.
پیاده سازی:
راه حل نهایی را مستند می کنیم و با کمک مراحل قبلی پیاده سازی و اجرا می کنیم.